صفحه مدیریت پروژه‌ها

در این صفحه لیست تمام پروژه‌های موجود در سامانه برای کاربر مدیر سامانه قابل نمایش است ولی برای کاربر عادی تنها لیست پروژه‌هایی نشان داده می‌شود که وی در آنها عضو است. در شکل زیر می‌توانید نمایی از این صفحه ببینید.

در این صفحه در بخش همکاران، تمام کاربرانی که عضو پروژه هستند نمایش داده می‌شود. نام اولی که در این قسمت نشان داده می‌شود نام سازنده پروژه است. پروژه‌های موجود در سامانه در یکی از 3 وضعیت «در صف»، «در حال انجام» و «انجام‌شده» قرار دارند. در صورتی‌که پروژه در یکی از 2 وضعیت «انجام‌شده» و «در حال انجام» قرار داشته باشد، با کلیک بر روی دکمه سمت چپ «وضعیت پروژه» می‌توان اطلاعاتی از تعداد ورودی‌ها، ورودی‌های منجر به خطا و زمانی‌که پروژه در وضعیت در حال انجام بوده را مشاهده کرد. همچنین با کلیک کردن روی دکمه دریافت نتایج، می‌توان لیست ورودی‌های منجر به خطا را دانلود کرد. در شکل زیر می‌توانید نمایی از پنجره نتایج بررسی ببینید.

 

 

نکته: ورودی‌های منجر به خطا به صورت 2 بار Base64 شده در قالب JSON‌ به کاربر ارائه می‌شود.

در بخش امکانات مدیریتی از صفحه مدیریت پروژه‌ها می‌توان با کلیک کردن روی دکمه توقف، اجرای پروژه را خاتمه و وضعیت آن را به «انجام شده» تغییر داد. دقت کنید که زمانی‌که پروژه در وضعیت «در صف» باشد هم می‌توان آن را متوقف کرد.

با کلیک کردن روی دکمه ویرایش می‌توان نام پروژه، همکاران عضو پروژه و توضیحات آن را تغییر داد. با کلیک کردن روی دکمه حذف و تایید آن هم می‌توان پروژه را حذف کرد.

نکته: تنها مدیر سامانه و کاربر سازنده پروژه اجازه توقف، ویرایش و حذف آن را دارند. این دکمه‌ها برای سایر کاربران عضو پروژه غیر فعال هستند.

در شکل زیر می‌توانید نمایی از پنجره ویرایش پروژه را ببینید.

 

 

برای ایجاد پروژه جدید بر روی دکمه سبز رنگ «افزودن پروژه» کلیک کنید. با این‌کار پنجره‌ای باز می‌شود که در شکل زیر نشان داده شده است. در فیلد اول نام پروژه، در فیلد دوم اعضای پروژه و در فیلد سوم توضیحات پروژه را وارد کنید. دقت شود که فیلد اول و سوم اجباری است و باید آنها را مقداردهی کنید.

 

 

با کلیک کردن روی دکمه «مرحله بعد» وارد صفحه دوم از بخش ایجاد پروژه می‌شوید. در قسمت اول که اجباری است باید فایل driver خود را آپلود کنید و در قسمت دوم که اختیاری است می‌توانید فایل فازر خود را آپلودکنید.

نکته: در فاز دوم سامانه فازر هوشمند سایبرنو، فایل فازر به طور ثابت تعریف شده است و در نتیجه قسمت دوم این فیلد نقشی ندارد.

در شکل زیر می‌توانید نمایی از پنجره دوم ایجاد پروژه را ببینید.

 

 

 با کلیک کردن روی دکمه «مرحله بعد» به پنجره سوم و آخر از ایجاد پروژه وارد می‌شوید. در فیلدهای اول و دوم این پنجره باید به ترتیب مقدار ioctl و نام فایل driver خود را وارد کنید. در فیلد سوم باید تعیین کنید که چند slave روی پروژه شما کار کنند. مقدار این بخش باید بین 1 تا 255 باشد. دقت شود که هر 3 فیلد این صفحه اجباری است. 

در شکل زیر می‌توانید نمایی از پنجره سوم ایجاد پروژه را ببینید.

 

  

 

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.