سوالات متداول

سوال: آیا در حال حاضر امکان تحلیل برنامه های سیستم عامل iOS وجود دارد؟

پاسخ: در حال حاضر خیر، اما به زودی امکان تحلیل برنامه‌های سیستم عامل iOS نیز افزوده خواهد شد.

 

سوال: منظور از سرویس تحلیل دستی چیست؟

پاسخ: بسیاری از آسیب‌پذیری‌های برنامه‌های تلفن همراه به طور خودکار قابل شناسایی نیستند. بنابراین جهت شناسایی هر چه بیشتر مشکلات امنیتی نیاز است که برنامه به صورت دستی نیز مورد بررسی قرار گیرد. متخصصین تست نفوذ سایبرنو می‌توانند این کار را بر روی برنامه شما انجام دهند. جهت اطلاعات بیشتر درباره این سرویس می توانید از دکمه تماس با ما موجود در پایین صفحه استفاده نمایید.

 

سوال: این سامانه چه فایل‏‌هایی را می‏‌تواند تحلیل نماید؟

پاسخ: این سامانه می‏‌تواند فایل‏‌های APK را مورد بررسی قرار دهد. در آینده پشتیبانی از فایل‏‌های IPA سیستم عامل iOS نیز افزوده خواهد شد.

 

سوال: حداکثر اندازه فایل قابل ارسالی چقدر می‌تواند باشد؟

پاسخ: برای کاربران رایگان حداکثر اندازه فایل ارسالی 90 مگابایت می‌باشد، اما برای کاربران تجاری محدودیتی وجود ندارد.

 

سوال: فایلی را برای پویش ارسال کرده‌ام، اما با گذشت ۲ ساعت هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام، مشکل چیست؟

پاسخ: با توجه به تعداد فایل‌های ارسالی ممکن است فایل شما در صف تحلیل باشد. همچنین با توجه به حجم فایل شما عمل پویش ممکن است زمان‌بر باشد. اگر بعد از گذشت 24 ساعت از ارسال فایل، هنوز پاسخی دریافت نکردید، با ما تماس بگیرید تا مشکل را بررسی کنیم.

 

سوال: من به طور سهوی فایلی محرمانه را به سامانه شما ارسال کرده‌ام، آیا می‌توانم آن را پاک کنم؟

پاسخ: ما همواره تمامی تلاش خود را جهت حذف حریم خصوصی کاربران می‌کنیم. در این مورد می‌توانید درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

 

سوال: آسیب‌پذیری‌های موجود در فایل‌های ارسالی من را چه کسانی می‌توانند ببینید؟

پاسخ: فایل‌های ارسالی کاربرانی که به طور رایگان از سامانه استفاده می‌کنند، توسط تمامی کاربران قابل مشاهده است. کاربران تجاری چنانچه قصد ارسال فایلی محرمانه دارند، می‌توانند از قابلیت پویش محرمانه استفاده نمایند. اطلاعات فایل‌هایی که به صورت محرمانه پویش می‌شوند تنها توسط ارسال‌کننده آن فایل قابل مشاهده است.

 

سوال: چه طور جعبه شن تعاملی سیستم عامل اندروید را متوقف کنم؟

پاسخ: برای انجام این کار کافیست در بالای صفحه سمت راست بر روی کلید Send CtrlAltDel کلیک نمایید. دقت نمایید که اگر مرورگر خود را ببندید، همچنان از محدودیت میزان استفاده شما کسر خواهد شد.

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.