صفحه داشبورد مدیریتی

به طور پیشفرض نام کاربری و رمز عبور کاربر مدیر رابط کاربری تحت وب به شرح زیر است:

Username = adminsuper@cyberno.ir
Password = 123456789

اولین صفحه‌ای که کاربر در زمان ورود به سامانه با آن روبرو می‌شود صفحه داشبورد مدیریتی است. اجزای این صفحه را در شکل زیر شماره‌گذاری کرده و به تفصیل توضیح داده‌ایم. 

 

 

  1. بخش ۱: در این منو صفحاتی که کاربر به آن‌ها دسترسی دارد نشان داده شده است. صفحات مدیریت کاربران و مدیریت فارم تنها برای کاربر مدیر سامانه قابل نمایش است (تنها یک مدیر در سامانه وجود دارد). لینک خروج از سامانه نیز در این منو قرار گرفته است که با اسکرول کردن صفحه آن را می‌بینید.
  2. بخش ۲: نمودار میله‌ای این بخش اطلاعات مربوط به ورودی‌ها و ورودی‌های منجر به خطا برای هفت پروژه اخیر در سیستم را نشان می‌دهد که با هدایت نشانگر موس روی هر یک از این میله‌ها که هر کدام معرف یک پروژه است، اطلاعات آن پروژه نمایش داده می‌شود (شکل زیر)

     

     

    نکته: اطلاعات و آمارهایی که در نمودار بخش‌های 4، 3، 2 و 6 نمایش داده می‌شود، بسته به کاربر ورودی متغیر است. مثلا آماری که برای کاربر عادی نشان داده می‌شود با کاربر مدیر متفاوت است. به عبارتی این آمار برای کاربر عادی از پروژه‌هایی به دست آمده است که وی سازنده آن پروژه‌ها و یا عضوی در آن‌ها بوده باشد ولی برای کاربر مدیر این آمار بر اساس تمام پروژه‌های موجود در سامانه به دست آمده است.

  3. بخش ۳: تعداد ورودی‌ها و درصد آنها در هفت هفته اخیر را نشان می‌دهد (شکل زیر).

     

     

  4. بخش ۴: تعداد ورودی‌های منجر به خطا و درصد آنها در هفت هفته اخیر را نشان .می‌دهد (شکل زیر)

     

  5. بخش ۵: تعداد slaveهای فعال (در حال اجرای پروژه) و تعداد کل آن‌ها را نشان می‌دهد.
  6. بخش ۶: این نمودار تعداد پروژه‌های موجود در سامانه را به تفکیک ماه نشان می‌دهد.
  7. بخش ۷: این بخش که تنها برای کاربر مدیر قابل نمایش است، کاربران موجود در سامانه را نشان می‌دهد.
  8. بخش ۸: در این بخش تمام پروژه‌های موجود در سامانه برای کاربر مدیر قابل دیدن است اما برای کاربران عادی فقط پروژه‌هایی نشان داده می‌شود که وی سازنده یا عضوی در آن باشد.

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.