راه‌اندازی Master

با توجه به اینکه فازر هوشمند سایبرنو از پایگاه داده MongoDB استفاده می‌کند، در رایانه Master باید پایگاه داده MongoDB را نصب کنید:

sudo apt install mongodb

نکته: برای مدیریت پایگاه داده MongoDB می‌توانید از ابزار Robo3t استفاده کنید. برای نصب آن دستور زیر را وارد کنید:

sudo snap install robo3t-snap

نکته: هر چند این موضوع الزامی ندارد، اما در صورت نیاز به اتصال به MongoDB از بیرون سرور Master، فایل /etc/mongodb.conf را تغییر داده و محتوای فیلد bind_ip را برابر 0.0.0.0 قرار دهید. سپس دستور زیر را وارد کنید:

sudo service mongodb restart

حال در مسیر utils/ فایل constants.py را ویرایش کنید و مقدار self.fuzzer.interface را تغییر دهید. به طور پیش‌فرض این مقدار روی 0.0.0.0 تنظیم شده است تا روی همه Interfaceها منتظر اتصال بماند.

مقدار self.fuzzer.master_port مربوط به خود kAFL است و به صورت ثابت ۵۵۵۵ در نظر گرفته شده است.

مقدار self.fuzzer.manager_port مربوط به برنامه مبتنی بر Socket.IO است. می‌توان مقدار دلخواهی برای آن در نظر گرفت. مقدار پیش‌فرض ۵۰۰۰ است. این مقدار در سمت Master و Slave باید یکسان باشد.

پس از بررسی مقادیر بالا،‌ مطمئن شوید که فازر در مسیر self.fuzzer.path وجود دارد و به درستی نصب شده است. سپس فایل server.py را اجرا کنید. پس از اجرا Server منتظر اتصال Client می‌ماند.

برای اجرا دستور زیر را وارد کنید:

sudo venv/bin/python server.py

 

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.