ویژگی‌های نرم‌افزاری

 

از جمله قابلیت‌های اصلی نسخه Forensics درایو امن سایبرنو عبارت است از:

  1. قابل حمل بودن: درایو امن سایبرنو، فقط یک حافظه USB قابل حمل معمولی است که به راحتی می‌توانید آن را در جیب خودتان حمل کنید.
  2. دارای یک توزیع خاص‌منظوره از سیستم عامل Ubuntu و قابل بوت بر روی رایانه‌های مختلف
  3. پشتیبانی از BIOS و UEFI
  4. امکان اجرا در رایانه‌های مجهز به SecureBoot
  5. پشتیبانی از فایل‌سیستم‌های مختلف: این نسخه از فایل سیستم‌های بسیار متنوعی همانند APFS، NTFS، ext4، ext3، FAT32 و... پشتیبانی می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید از درایو امن سایبرنو برای پویش دستگاه‌های دارای سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، Mac و... استفاده کنید.
  6. امکان اجرا به صورت قابل حمل در سیستم عامل ویندوز و پویش محتوای دیسک بدون نیاز به نصب ضدویروس
  7. دارای مجموعه ابزارهای Forensics برای سیستم عامل ویندوز و لینوکس
  8. قابلیت تحلیل درایوهای رمزنگاری شده با BitLocker: بیت‌لاکر یکی از قابلیت‌های ویندوز است که با استفاده از آن می‌توان درایوهای مختلف روی سیستم را رمزنگاری کرد. یکی از ویژگی‌های جالب درایو امن سایبرنو این است که می‌تواند فایل‌های درون درایوهای رمزنگاری شده با بیت‌لاکر را نیز پویش نماید.
  9. مدیریت داکرهای (ضدویروس‌ها) نصب شده روی درایو امن سایبرنو شامل فعالسازی، غیرفعالسازی، اجرا و بروزرسانی آن‌ها از طریق سرور مرکزی
  10. مدیریت اتصال به شبکه‌های با سیم و بدون سیم (فقط در سیستم عامل Bootable)
  11. امکان گرفتن خروجی گزارش با فرمت‌های PDF و HTML
  12. پشتیبانی از REST-API: کلیه توابع و قابلیت‌های این سامانه از طریق REST-API‌ قابل فراخوانی است. در نتیجه امکان برقراری ارتباط این سامانه با سایر سامانه‌های فناوری اطلاعات وجود دارد.
  13. حفظ حریم خصوصی: همانطور که گفتیم، درایو امن سایبرنو از چندین ضدویروس برای پویش دستگاه‌ها و حافظه‌های مختلف استفاده می‌کند. بعضی از این ضدویروس‌ها، وقتی روی رایانه اجرا می‌شوند، با اتصال به سرور اطلاعاتی را به حافظه ابری سرور ارسال می‌کنند. در مقابل، درایو امن سایبرنو در حالت آفلاین کار می‌کند و آنتی ویروس‌های روی این محصول، داده‌های شما را به فضاهای ابری یا سرورهای خودشان، ارسال نمی‌کنند. بنابراین، با خیال راحت می‌توانید از این درایو، برای پویش دستگاه‌های حاوی اطلاعات بسیار محرمانه، استفاده کنید.

این سامانه در حالت Bootable از ضدویروس‌های ESET، McAfee، Comodo، F-Secure، eScan، ClamAV و DrWeb پشتیبانی می‌کند. در حالت اجرا در سیستم عامل ویندوز نیز از ClamAV و Emsisoft پشتیبانی می‌شود. همچنین این سامانه در حالت Bootable از ابزارهای Yara و NSRL و در حالت اجرا در سیستم عامل ویندوز از Yara پشتیبانی می‌کند.

 

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.