نصب دوباره سامانه

ممکن است به هر دلیلی بخواهید سامانه درایو امن سایبرنو را دوباره بر روی دستگاه نصب نمایید. (مثلا به خاطر حذف ناگاهی برخی از فایل‌ها، یا جهت بازگشت دوباره تنظیمات سیستم عامل به حالت اولیه) برای این کار کافیست مراحل موجود در این بخش را انجام دهید.

ما برای این کار یک فایل ISO در اختیار شما قرار داده‌ایم. در سیستم عامل ویندوز این فایل ISO‌ را با استفاده از ابزار Rufus بر روی یک فلش قرار دهید.

نکته: ترجیحا در هنگام نوشتن فایل ISO بر روی فلش درایو، حالت dd mode را مطابق تصویر انتخاب نمایید.

 

تنظیمات Rufus

 

سپس یک رایانه را با استفاده از آن فلش داریو (ترجیحا در حالت UEFI) بوت کنید. بعد از بوت، باید رابط گرافیکی سیستم عامل مشابه شکل 4 اجرا گردد.

حال چنانچه قصد دارید تغییراتی در سیستم عامل اعمال کنید، (مثلا نصب یا حذف برنامه) آن را اعمال کنید.

سپس اقدام به اتصال یکی از دستگاه‌های درایو امن سایبرنو به سیستم نموده و گزینه Install Cyberno SecureDrive را کلیک کنید. در این پنجره (شکل زیر) اطلاعاتی راجع به دیسک‌های متصل به رایانه شما نمایش داده می‌شود. شما باید آدرس دیسک درایو امن سایبرنو را انتخاب کرده (مثلا dev/sdd/) و کلید Enter را بزنید.

 

نکته: امکان استفاده از درایو امن سایبرنو با اجرای فلشی که با استفاده از Rufus بر روی آن نوشته‌اید، وجود ندارد و حتما باید از این ابزار برای نصب درایو امن سایبرنو بر روی یکی از دیسک‌های اصلی آن استفاده شود.

نکته مهم: دقت کنید که آدرس دیسک درایو امن سایبرنو را به درستی انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است منجر به از دست رفتن داده‌های سایر دیسک‌های متصل به رایانه شود.

 

عملیات نصب دوباره سامانه ممکن است بین 30 تا 60 دقیقه به طول بینجامد، بنابراین صبور باشید، بعد از اتمام عملیات باید با عبارت operation finished successfully روبرو شوید.

 

نصب دوباره درایو امن سایبرنو

 

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.