قابلیت‌های نرم‌افزاری

 

قابلیت‌های نرم‌افزاری

از جمله قابلیت‌های پویشگر چند‌موتوره سایبرنو عبارت است از:

  1. تحلیل کلیه داده‌های سازمان شما: پویشگر چند‌موتوره سایبرنو می‌تواند کلیه فعالیت‌های بدخواهانه در سازمان را شناسایی و مسدود نماید. کلیه فایل‌های عبوری از ترافیک داخلی شبکه شما، ترافیک وب، فایل‌های موجود در سرورها و دیسک‌های شما، فایل‌های موجود در پرتال‌های سازمانی و پست‌های الکترونیکی ارسالی و دریافتی همگی می‌توانند توسط پویشگر چند‌موتوره سایبرنو مورد بررسی و مسدود‌سازی قرار گیرند.
  2. عدم وجود نقطه تکی شکست: اعتماد همیشگی به یک تولید‌کننده ضدویروس به معنای وجود نقطه تکی شکست در سازمان شماست. چرا که کافیست بدافزار بتواند از قابلیت‌های محافظتی آن ضد‌ویروس عبور کند. آنگاه تمام سازمان شما آلوده خواهد شد. با استفاده از پویشگر چند‌موتوره سایبرنو نقطه تکی شکست شناسایی بدافزار را در سازمان خود از بین ببرید.
  3. قابلیت تجمیع با سایر ابزارهای امنیتی: این سامانه دارای رابط‌های REST API و ICAP می‌باشد. در نتیجه امکان ارتباط با سایر ابزارهای امنیتی به خصوص ابزار‌های SIEM را دارا می‌باشد.
  4. قابلیت تجمیع اطلاعات تحلیلگران بدافزار: این سامانه دارای یک نسخه تحت وب می‌باشد که از طریق آن تحلیلگران بدافزار سازمان می‌توانند داده‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال می‌توانیم تحلیل‌های خود را راجع به یک فایل در سامانه قرار دهند یا اینکه نظر نهایی خود (بدافزار یا سالم بودن فایل) را در سامانه ثبت کنند.
  5. تحلیل پویا بدافزارها: این سامانه برعکس سامانه‌های پویشگر چند‌موتوره موجود، امکان تحلیل پویا بدافزارها توسط ابزارهای ضدویروس را نیز دارد. به عبارتی فایل مشکوک در یک محیط امن اجرا شده و عملکرد آن توسط ضدویروس بعد از چند دقیقه اجرا در محیط مورد بررسی قرار می گیرد. چنانچه ضدویروس عملکرد بدخواهانه ای در هنگام اجرا کشف نماید، فایل به‌عنوان بدافزار شناسایی می‌شود.
  6. پشتیبانی از 8 ضدویروس مبتنی بر داکر و 50 ضدویروس مطرح ویندوزی و اندرویدی مبتنی بر تکنولوژی VMWare: این سامانه در حال حاضر از ضدویروس‌های QuickHeal، ClamAV، McAfee، ESET، DrWeb، Comodo، F-Secure و eScan بر بستر داکر پشتیبانی کرده و تقریبا توان پشتیبانی از کلیه ضدویروس‌های موجود سیستم عامل ویندوز را مبتنی بر زیرساخت VMWare‌ دارا می‌باشد.

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.