اجرای برنامه (جعبه شن تعاملی)

 

با کلیک کردن روی گزینه «اجرای برنامه» در زیر لوگو، برنامه در یک جعبه شن امن اجرا می‌شود.

 

 

 

پس از اینکه پنجره بالا باز شد، روی دکمه «اجرای برنامه» کلیک کنید تا شبیه‌ساز اندروید برای شما باز شود. حالا می‌توانید در این سیستم عامل شبیه‌سازی شده از اندروید، برنامه مورد نظر خود را پیدا و آن را اجرا کنید.

نکته: قابلیت‌های شخصی‌سازی جعبه شن اندروید در نسخه SaaS و نسخه‌های رایگان غیرفعال می‌باشد.

برای مثال ما در اینجا برنامه «هفت هشتاد» را در شبیه‌ساز اندروید اجرا می‌کنیم:

 

 

برای اینکه بتوانید بلافاصله برنامه‌های دیگر را روی این شبیه‌ساز اندروید اجرا کنید، باید با کلیک کردن روی گزینه Send CtrlAltDelete آن را ببندید. اگر این کار را انجام ندهید و پنجره شبیه‌ساز را در مرورگر خود ببندید، این شبیه‌ساز به طور خودکار پس از اتمام نشست (برای کاربران رایگان هر نشست معادل ۱۰ دقیقه می‌باشد.) بسته می‌شود و می‌توانید برنامه بعدی را اجرا کنید.

در صورتی که برنامه‌ای در حساب کاربری شما در حالت اجرا قرار داشته باشد، نمی‌توانید به طور همزمان برنامه دیگری یا مجددا همان برنامه را اجرا کنید و با خطای "برای اجرای برنامه جدید، لطفا ابتدا اجرای قبلی خود را ببندید" مواجه می‌شوید.

در این صورت، می‌توانید به پنل کاربری خود مراجعه و روی گزینه «لینک شبیه‌ساز» کلیک کنید. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، روی گزینه Send CtrlAltDelete در گوشه بالا و سمت راست کلیک کنید تا اجرای شبیه‌ساز متوقف شود.

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.