قابلیت‌ها

از جمله قابلیت‌های کیوسک امن سایبرنو عبارت است از:

  1. سازگار با استانداردهای امنیتی داخلی و خارجی: فرآیند انتقال امن اطلاعات به درون سازمان یکی از مواردی است که در اکثریت چک‌لیست‌ها و استانداردهای امنیتی داخلی و خارجی مدنظر قرار گرفته است. بنابراین استفاده از کیوسک امن سایبرنو شما را با آخرین استانداردهای امنیتی سازگارتر می‌کند.
  2. پشتیبانی از فایل سیستم‌های مختلف: کیوسک امن سایبرنو از فایل سیستم‌های FAT ،ext ،NTFS ،HFS ،APFS و... پشتیبانی می‌کند.
  3. استفاده از ۵۵ ضد‌ویروس برای بررسی محتوای فایل‌ها: فایل‌های ورودی سازمان می‌توانند با حداکثر ۵۵ ضد‌ویروس مورد بررسی قرار گیرند. استفاده از این تعداد ضدویروس برای بررسی فایل‌ها عملا امکان ورود بدافزار به درون سازمان را به کمتر از %۱ کاهش می‌دهد.
  4. قابلیت نظارت بر فایل‌های خروجی از سازمان: کیوسک امن سایبرنو می‌تواند بر روال خروج فایل‌های حساس از سازمان شما نظارت کند. به این صورت که تنها فایل‌های تایید شده توسط مدیر شبکه یا افراد مورد تایید اجازه خروج از سازمان و قرار گرفتن در حافظه جانبی شخصی مشتری یا ارباب رجوع را داشته باشند.
  5. امکان شناسایی آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزار مبتنی بر پایگاه‌داده CVE: فایل‌های ورودی سازمان در پایگاه‌داده CVE جستجو می‌شوند. چنانچه فایل‌های ورودی آسیب‌پذیری سطح بالایی داشته باشند آنگاه اجازه ورود به درون سازمان را ندارند.
  6. پشتیبانی از انواع مختلف تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات: کیوسک امن سایبرنو امکان پشتیبانی از حافظه‌های فلش، هارد‌ دیسک اکسترنال، SD-Card، MicroSD، فلاپی، CD و DVD را دارد.
  7. پشتیبانی از درایوهای‌ رمز شده با BitLocker: کیوسک امن سایبرنو امکان بررسی فایل‌های موجود در درایوهای رمز شده با BitLockerرا دارد.
  8. پنل مدیریتی تحت وب: مدیر سامانه با استفاده پنل مدیریتی تحت وب می‌تواند خط مشی‌های کیوسک امن سایبرنو را تعیین نماید و به آخرین رخدادهای دستگاه دسترسی پیدا کند.
  9. پشتیبانی از REST-API: با استفاده از Restful API ارائه‌‏شده توسط سامانه امکان استفاده از قابلیت‏‌های این سامانه در سایر سامانه‌‏ها وجود دارد. به عنوان مثال امکان استفاده از قابلیت‌های این سامانه بر روی FTP Server یا سرور اشتراک فایل سازمان وجود دارد.
  10. پشتیبانی از انواع تجهیزات جانبی جهت افزایش قابلیت‌های سامانه: همانند چاپگر (جهت چاپ رسید دریافت فایل یا مجوز خروج فایل)، وب‌کم (جهت عکسبرداری از چهره کاربر هنگام Login)، سیستم‌های کنترل تردد (جهت احراز هویت کاربر)
  11. استفاده از سخت‌افزار قدرتمند و متناسب با نیازهای سازمان: مشخصات سخت‌افزاری متغیر بر حسب قابلیت‌های نرم‌افزاری مورد نیاز سازمان، صفحه نمایش تمام لمسی در سایزهای متفاوت، قابلیت تغییر رنگ بدنه و درج لوگو سازمان، امکان تغییر زاویه صفحه نمایش، کیفیت بالای قطعات و عمر بالای دستگاه

نمی‌توانید پاسخی پیدا کنید؟ آیا به دنبال مقاله خاصی هستید که در سؤالات عمومی قرار دارد؟ فقط پوشه ها و دسته بندی های مختلف مربوطه را مرور کنید و سپس مقاله مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا می‌باشد.